JAG VILLE OCKSÅ HA!!!!!! Tack Görel!

Efter att jag sytt de 2 lunchväskorna i picknick tyget och skickat dem till Dalarna så kom jag på att jag ville också ha en sån till min lunch låda. Men hur jag än vred och vände på den lilla tygbiten jag hade kvar så skulle det inte räcka..... så dumt! Det saknades material till ett handtag! Men i går var jag hos Görel och hon hittade en liten bit i sina gömmor som precis räckte till ett handtag, så nu har jag också en luchväska i vaxat picknick tyg. Tack Görel! När jag ändå höll på att sy så blev det en tygkasse också men då i vanligt tyg. Som man kan se i bakgrunden så gillar jag detta tyg skarpt så det finns även som gardiner i vårat kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0