Väska i Jeans

Efter att jag länge, länge gått och funderat över vad jag skulle göra av den lilla avklippta jeanskjolsbiten jag fått av mamma, så kom jag nu på det.... Det fick bli en väska :-) (Vad annars?!) Ganska rymlig väska med reglerbart axelband och innerfickor till mobilen och annat smått och gott. Det prickiga tyget är en vaxad duk från Hemtex som jag köpte just för att klippa sönder och sy något av.
Väskan stängs med dragkedja. Den har öppen innerficka på ena sidan och ficka med dragkedja på den andra.
En liten krafsbörs och näsduksfodral följer förståss med väskan.
Finns det någon som behöver detta kit?
Japp det fanns det! Ywonne använder den nu.

Kommentarer
Postat av: Margareta

Jag vill ha detta kit!

Maila mig ang. adress.

[email protected]

2012-02-20 @ 22:07:27
Postat av: Mirjam Neuman

Javisst! Jag har nu mailat dej. /Mirjam

2012-02-22 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0