Fleece kofta igen

Historien bakom fleecekoftorna....... I nyårshelgen så var jag och min vän Marika och kikade lite i klädaffärer och hittade en fleecekofta från Brantings. Jättefin och jättedyr tyckte vi båda, tänkte att jag bor
de kunna sy en liknande till ett bättre pris:-) jag sydde en till mej för några veckor sedan och den har blivit en favorit. Inte riktigt lik den vi såg i butiken men fin i allafall! I helgen var Marika på besök så då sydde jag en till henne också. Hennes fick några detaljer i mönstrat tyg på insidan och en liten bredare spets runt luvan.

Kommentarer
Postat av: www.syfroken.se

Otroligt snygga!
Och så välsydda!

Svar: Tack. Jag säger detsamma om dina alster, snygga och välsydda! Har nu lagt in en länk till din blogg på min blogg. Hoppas det är ok. Mirjam
bymirjam

2013-03-07 @ 09:07:20
URL: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0