Redan en favorit!

I somras fyndade jag en stuvbit strechfrotte från Broarne. Hade ingen plan när det köptes om vad det skulle bli utan det vara bara ett fynd som jag inte kunde förbise :-) Nu hade det legat till sej lite på hyllan och jag kom på vad det skulle bli när jag kollat lite bland mina mönster. Resultatet blev en klar favorit! Den har nu varit klar i några dagar och jag har svårt att skilja mej från den men jag måste.... den behöver ju tvättas. (hoppas den torkar fort!) Pyntade den med några broderier från ett broderikort från Brother. 
 

Kommentarer
Postat av: EmmaLoka

Va fint, Mirjam! L har använt sin tygväska hela sommaren till stranden :)) Den är uppskattad!

Svar: Tack. Vad roligt att den kom till användning!
bymirjam

2013-09-30 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0