Helgen sömnad

Den här helgen har jag tillbringat några timmar i syrummet. Alla maskiner har fått jobba lite.
Först ut en bakduk och spishandduk till vår vän Linnea som firade att hon nu är klar tandhygienist.
 
 
Sen så har jag slaktat en gammal t-shirt för att försöka få till ett mönster och sen sy en t-shirt till maken. Det funkade bra men tyvärr så blev det färdiga resultatet lite för litet. Så det blir till att fixa ett nytt mönster.
 
 
 
 
Så den här får väl läggas in i ett skåp och så får jag sy en ny vid annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Linda Sjöstrand

T-shirten ser proffsig ut! Synd att den blev för liten. När jag har kommit ikapp på min syprojektslista ska jag prova att sy en t-shirt till min sambo. :)

Svar: Tack! ja det är klart du ska sy till din sambo! jag ska försöka mig på att sy en ny till min man i rätt storlek :-)
bymirjam

2017-06-19 @ 07:11:26
URL: http://hertigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0