Egen väska

Har inte slutat sy om ni trodde det... men jag har inte sytt så mycket sista tiden. Men det ska det bli ändring på, nu ska det sys!!! :-) Den här väskan i "skinn" har jag sytt till mej själv. Har sneglat i skyltfönstret till klädesbutiken intill mitt jobb och där har det finns det väskor i skinn och kassmodell. Blev sugen att pröva sy en till mej själv och testade och blev galen!!!! Materialet bara fastnade under pressafoten och när det väl funkade så drog det sej och blev konstigt. Då upptäckte jag en liten skruv på pressarfoten och kunde ställa trycket och vips så gick det galant!!! Man lär sej hela tiden.
Nertill på det svarta stycket fick det bli ett litet broderi.
Insidan har fått flera fickor och nyckelbandshållare.
Den här väskan följer nu med mej till jobbet på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0