Svart väska med ytterficka

Ibland tar inspirationen bara slut... så var det med denna väska. Jag hade en bild av hur den skulle bli så jag satte igång och så blev det fel och då försvann lusten att sy klart den. Många veckor senare tog jag fram den igen och så började jag sprätta och göra om. Men när jag skulle få dit en axelrem visste jag inte vad jag ville ha så då hamnade den i garderoben igen :-) Men igår bestämde jag mej för att NU ska den bli klar så jag gick till sybutiken och köpte axelband och så hem och fixa till den. Blev nöjd! Men konstigt att det ibland ska ta sån tid:-)
Den är sydd i svart kraftigt möbeltyg och foder i kraftigt mönstrat tyg så den är stadig och bra. Ytterficka som stängs med magnetlås. Väskan stängs med dragkedja, inuti finns öppna fickor. Reglerbart axelband.
Nu används denna väska av trevliga Christina i Vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0