Nu blir det paus!!!

Jag kan inte räkna dem alla...... ja det har blivit några lunchväskor sydda igenom åren.
 
Jag får ganska ofta frågan om jag syr lunchväskor på beställning och eftersom jag tycker det är roligt att sy så försöker jag ofta hjälpa till när någon behöver en lunchväska.
Men har nu bestämt mej för att ta paus med lunchväsksömnaden. Det finns så mycket annant jag vill sy så jag tänker prioritera det ett tag framöver. Men visst kan det hända att jag syr någon lunchis framöver och då kan jag lägga ut den på bloggen, så du är välkommen att kika in här igen :-)
Jag kommer fortsätta blogga om det jag syr men det kommer som sagt inte att bli så många lunchväskor framöver.

Kommentarer
Postat av: Conny Andersson

Hej ! googlade på lunchväska o hittade din sida,jag kör lastbil och behöver en vettig väska med plats för termos,matlåda,o lite övriga utrymmen,är det något jag kan beställa av dig ? helst i helsvart då,ej blommigt !

2015-06-28 @ 03:44:49
Postat av: Sandy

hej!
Kom in här då jag googlade på lunchväska och såg dina otroligt fina lunchväskor, läste att du tar en paus med dem och undrar om du kommer att ta upp det gen och sy på beställning?

mvh
Sandy

Svar: Hej. Kul att du gillar mina lunchväskor. Jag har mailat dej. /Mirjam
bymirjam

2015-09-03 @ 22:24:06
Postat av: Cecilia

Hej. Är intresserad av en av dina fina lunchväskor!

Svar: Jag mailar dej. /Mirjam
bymirjam

2015-11-02 @ 06:19:38
URL: http://bebiskarusellen.blogspot.se
Postat av: Anonym

Undrar om du fortfarande gör lunchväskor?

2018-02-27 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0