Strandväska /beachbag till Anthi 30år!!!

Nu var det länge sedan jag gjorde något blogginlägg. Har sytt en del som jag inte kunnat visa innan men det kommer framöver. Jag börjar med denna väska som min svägerska fick innan jag lämnade henne på Cypern i onsdags. I dag fyller hon 30år, (Grattis Anthi!) och har nu varit Mrs Silfver i en vecka. Eftersom att man har längre beachsäsong på Cypern än här i Sverige så sydde jag en quiltat väska som alltid kan vara redo för en tur till stranden. Den har fack för pocketbok, cafelatten och vattenflaskan. Handduk och annat smått och gott får också plats.
 
Jag har använt mej av några rutor från ett charm pack som min vän Görel fick med sej hem från New York samt fuskskinn ur gömmorna. Alla stickningar har jag gjort i matchande melerad quilttråd.
 
 
 Eftersom Anthi sedan en vecka tillbaka är min svägerska och Mrs Silfver så broderade jag en liten "Fru Silfver" tag som visar vems väskan är :-)
 
Fick den här bilden från min bror i torsdags som visar att väskan redan kommit till användning när fru Silfver åkte på fotbollsträning.
 
Happy Birthday Anthi!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0