Personliga lunchisar och finbesök i syrummet!

Har i dag färdigställt 3 st lunchisar. 
Det är namn på dem så ingen kan göra anspråk på lunchen om man inte heter Helena , Jennifer eller Linda :-)
Sen har jag haft finbesök i syrummet idag, min man!!! Han ska försöka få till ett quiltbord till min ena maskin så det ska underlätta lite när man frihandsquiltar eller quiltar lite större saker. Vi får väl se hur det blir när det är klart.
 Det måttas ordentligt!
Nu ska det sågas och slipas sen ska det fixas ben som visst ska vara ställbara. Är det någon som har gjort ett quiltbord får du gärna lämna kommentar och berätta hur du gjort. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan man beställa en lunchväska av dig? De är ju så himla snygga! I så fall kanske du kan mejla mig på [email protected]

2015-02-25 @ 07:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0