Fodral till surfplattan

För ett litet tag sedan fick jag ett tips från min kusin Sofie med bloggen www.silwer.blogg.se att man skulle kunna blogga enklare med en surfplatta. Så då fick jag ännu en anledning till att köpa en sån.... hade tänkt lite på det innan men hade inte tillräckligt bra argument för att jag verkligen behövde en.... men så vips fick jag ett bra argument så då var det bara att slå till! Så i dag fick jag anledning att sy igen, Jag behövde ett fint skyddande fodral. Det fick bli ett med lite rosa och spets så det blev lite kvinnligt, då kanske jag får ha plattan ifred :-)
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfint fodral till din platta!Jag har inte sytt nått än, har lite svårt att ta mig till en tygaffär just nu. Men jag ser att vi har lite samma stil... Min tanke var att jag skulle sy ett fodral i rosa prickar och spets... eller eventuellt med rosa rosor och spets. Få se vad jag hittar för tyger, men självklart lägger jag ut den på bloggen när den är klar... Kram

Svar: Lycka till! Låter som om det kan bli riktigt fint. / Mirjam
bymirjam

2013-01-20 @ 23:37:47
URL: http://silwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0