lördagens skapelse

I dag har jag ägnat flera timmar till denna väska. Det är många moment som gör att det tar lite tid. Göra passpoaler, få dit magnetlåset, göra axelrem, kanta ytterficka, göra fickor inuti m.m. Men det är roligt att se när alla små och stora moment gör att väskan blir fin. Det svåraste är att tänka ut i vilken ordning jag ska göra allt, det är lätt att det blir fel och då får man använda sprättkniven:-) Talar utifrån dagens erfarenhet. väskan är rymlig och man kan få plats med A4 block. inuti finns öppna fickor och även en ficka med dragkedja. Väskan stängs med dragkedja och locket stängs med magnetlås. på utsidan av locket finns en knapp som dekoration. Nu ska väskan flytta hem till Malin om den blev som hon tänkt sej.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att du lämnade kommentar på min blogg så jag fick hitta till din!! Jättefina grejer! Så impad av väskorna och koftorna! (Vill kunna sy såna koftor! Kanske en syträff framöver, hihi).

2013-03-13 @ 21:54:17
URL: http://klippertill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0