Weekendbag

Sömnadsbacillen har drabbat mej ordentligt, har så många ideer om vad som ska sys att huvudet sprängs snart :)
Det enda som saknas är tid... men den här weekendväskan tog jag mej tid till att sy.Har sytt modellen tidigare men då i lappteknik. Den tog många timmar att sy och många sömmar att sy. Räknade ut att det var 30 olika delar att klippa ut +snedslåremsorna som döljer sårkanterna på insidan. Har kviltat ihop alla lager innan jag började sy ihop väskan. Det tar lite tid men blir väldigt fint. 
 

Kommentarer
Postat av: Helene.B

Hej!
När jag får massor med idéer så brukar jag skriva ner dom i ett block & rita som jag tänkt mej. Det är bra en dag när jag vill sy men inte vet vad.. :)

Svar: Visst är det bra med penna och papper !! Har lappar med idéer lite överallt, fickor, väskor, jobbet, mobilen m.m. :-)
bymirjam

2013-11-05 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0