Ett smattrande ljud hela dagen

I dag har jag suttit vid maskin och datorn hela dagen och än är jag inte klar. Maskinen broderar och det smattrar en massa. Ökade stygnhastigheten och då blev det mer ljud :-) men eftersom att det är många stygn som ska broderas får jag stå ut. Medans maskinen broderar försöker jag skapa broderier i mitt PE designprogram. Kommer nog alltid att vara nybörjare på det här. Försöker mej på att skapa ett eget spetstyg att ha på en klänning. Det hade nog varit MYCKET enklare att köpa en meter spetstyg.... men varför göra det enkelt för sej (hihi!) ???
Här kommer ett litet tjuvkik på var jag pysslar med denna lördag.
Så här ser det ut i programet när jag försöker mej på att skapa broderier.
Smatter, smatter, smatter....
Har kommit en liten bit på väg. Broderar på brudslöjetyll med 2 lager vattenlösligt mellanlägg. Har aldrig gjort något sånt här förut så jag vet inte om jag gör rätt :-) Så jag får väl se hur resultatet blir och sen avgöra om jag ska köpa en bit spets eller ej :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0