Färgglatt var det beställt!

Men det är svårt att göra något med färg när det mesta i tyglagret är mörka tyger. Men jag tycker nog att jag lyckades liva upp det mörka. La till några färgglada tyger som detaljer och sydde några stickningar med broderigarn runt lockets kanter.
Den här väskan blev stadig och rymlig. Man får lätt i några kollegieblock och massor av annat krimskrams och nycklarna hittar man lätt då jag sytt i ett nyckelband.
 
 
 
Det grå/svarta tyget är ett stadigt möbeltyg. Väskan är sen förstärkt med ett tyg med klister på som man stryker fast, som ett vliselin men mycket kraftigare.
Det var roligt att sy i något rejält tyg igen sen efter all sömnad med satin.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den är MIN och den är JÄTTEFIN!!!!!!

TACK!!!!

Svar: Hoppas att den kommer till användning! Roligt att du gillar den Lotta :-)
bymirjam

2015-01-14 @ 08:34:09
URL: http://anncha0117.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0