Varm och go och gott bröd

Nu ska jag nog hålla mej varm och go den här hösten. Har knåpat ihop en fleecekofta av fleece som legat till sej länge i gömmorna. 
 
På ena ärmen blev det ett lite broderi och i nederkant pimpade jag med en liten berlock " Always Believing" som fick följa med mej hem från syfestivalen jag var på för en månad sedan.
 
Har även broderat  2 bak/kökshanddukar. De ska få flytta hem till en som är en hejare på att baka gott bröd. Inspirationen till styngsättningen/broderiet hittade jag på Flatebos hemsida där de hade bibelversen på en bricka.
 
 
Ha det gott allesammans och finns det intresse av lunchisar så har jag fortfarande några kvar.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sicken fin å kristlig tröja! 😽👍🏼

Svar: Tack!
bymirjam

2015-10-28 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0