I dessa springer man supersnabbt!!

Har haft besök av vår Guddotter i 9 dagar. Eftersom det inte var sol och badväder när hon var här fick vi hitta på något annat. Vi hamnade i syrummet.... det var dagar då det var riktigt syväder :-) En dag fixade jag dessa mönstrade träningstajts till henne. Det är samma modell från Ottobre "daily routine" som jag tidigare sytt till mig själv. Dessa är någon storlek mindre bara. La till en ficka på dessa också. 
 
 
 
 
Nu kommer hon vara riktigt snabb på sina joggingrundor.
 
Hon testade mina maskiner lite och resultaten blev dessa. Broderade handdukar till sig och sina kusiner. Jag fixade och trixade med trådbyten och att få fast handdukarna i bågen så fick hon sköta inmatningen/ layouten och knappa på maskinen.
 
 
Sen sydde hon en kasse till sig själv av tyger hon hittade i mina gömmor.
 
 
Visst blev den söt?!
 
 

Kommentarer
Postat av: Monkan

Åh, ännu ett par, och så grymt snygga!!! Jag har kommit så långt att jag ritat av mönstret och hittat ett tyg, men tänkte jag skulle göra ett test med lite skräptyg först ifall att det blir en total katastrof... Och planen är att se om det kan funka med flatlock.
Vilka snygga handdukar hon fixat tjejen, jättefint att kombinera namnen med ornament. Ser superproffsigt ut! Jag har en broderimaskin men antalet broderier jag sytt kan räknas på ena handens fingrar, kanske t.om halva handen :) Nu blir jag verkligen inspirerad att testa!

2016-08-20 @ 00:04:27
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0