Gott nytt år!

Önskar er alla ett gott nytt syår och hoppas att 2016 kommer att innehålla mycket sömnad och roliga stunder i syrummet. 
2015 avslutade iklädd nysydd blus i 2 olika material varav det ena var en ny bekantskap för mej. Chiffong!  Min stora skräck! Men det gick riktigt bra när jag klurat en stund på rätta inställningar och nålval. Så nu är jag beredd!  2016 ska det nämligen sys balklänning och då med bl.a chiffong.  Spännande utmaning :-) 
(här kommer suddig bild från nyårsfirandet igår.) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Gör du fortfarande lunch väskor? Gör du på beställning? Såg SÅ fin pepita rutig som jag blev kär i. Sms a mig. Mvh Lotta 0733 798774

2016-02-14 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0