Länge sedan sist.....

Men nu har jag börjat lite smått igen med att sy lunchväskor. Har tänkt att jag ska försöka sy upp de material jag har och inte köpa nytt. Får se hur det går...... Ger mig själv inköpsstop när det gäller tyger och sytillbehör men det fungerar aldrig. Hur mycket jag än bestämmer mig så blir det mer och mer material i skåpen :-)
De senaste dagarna har jag knåpat ihop 4 lunchväskor. Är det någon som är intresserad av dem så är det bara att sicka iväg ett mail. 120 kr st plus frakt.
 
 
 
I morgon ska jag till symaskinbutiken och tygaffären igen så jag tror nog att jag glömmer mina ideér om att ha inköpsstop :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fantastiska lunchlådeväskor 😊
Jag har skickat ett mejl till dig.

// Pernilla

Svar: Tack! jag har mailat dig. /Mirjam
bymirjam

2016-07-02 @ 15:50:33
Postat av: Anonym

Hej vad har du för mailadress. Finns den svarta och gröna lunchväskan kvar?/camilla

Svar: Hej! Den finns kvar. [email protected].
bymirjam

2016-07-09 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0