Massproduktion

Har ledig dag från jobbet idag och den tillbringar jag gärna vid symaskinen. Har färdigställt ett gäng lunchväskor. Så är någon intresserad av dem är det bara att skicka ett mail.
Dessa är i vaxat picknicktyg. Undersidan är blå i vaxat tyg för att den ska vara lite mer smutstålig. Insida i vit vaxduk. Enkel att torka ur om lunchlådan skulle läcka lite.
 170kr st plus frakt.
 
 
Här är ett gäng rutiga och randiga sydda av vaxduk. 120 kr plus frakt.
 
Även dessa 120 kr st plus frakt. Den i mitten är av vaxat tyg de andra två i vaxduk.
Nu blir de inga fler lunchisar sydda på någon vecka. Dags för andra syprojekt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mailar en beställning nästa vecka på en Picknick. Såå fina!! 😃
Ha en bra helg! Hälsningar Carina Alexandersson

Svar: Det går så bra!
bymirjam

2016-10-07 @ 17:36:48
Postat av: Anonym

Finns det möjlighet att köpa en lunchväska? :) m.v h. Jenny Wanther

Svar: Hej!jag har några väskor kvar. Skicka gärna ett mail så kan jag berätta vilka jag har kvar. [email protected] /Mirjam
bymirjam

2017-01-30 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0