Den som spar han har...

oftast en massa skräp i garderoben...... Japp så är det, men nu har det minskat lite i mitt syskåp i allafall.
Fick en bild tagen i sonens studentrum i går kväll på det färdiga resultatet av mitt "gör dig av med spillbitar som bara ligger där i skåpet"
I går på förmiddagen innan sonen skulle resa tillbaka till sitt nya hem så fick jag frågan om att göra en ljuddämpande tygtavla. Visst sa jag om ni fixar frigolit så fixar jag resten. Jag letade fram ett gäng spillbitar och skar till remsor som ibland fick skarvas för att räcka till. Sydde i hop till ett stycke.
 
Sen spände jag upp det på frigoliten med nålar. Färdigt! Bara att hänga upp på väggen!
Ingen proffssömnad men blev riktigt hyfsat och så blev jag av med lite tygslamsor som legat länge i garderoben.
 
 
Inte så bra bild men den visar iallafall att den är på plats i studentlyan. Enkelt och billigt! Gillas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0